Які особливості організації роздрібного магазину спрацюють і в Інтернеті?

В умовах карантину, багато хто задумався про те, щоб перенести торгівлю в Інтернет. Однак не розуміючи як вести справи на новому майданчику, починати торгівлю не вигідно.

Якщо у роздрібного магазину головне – це вітрина, то що ж робити тим, хто переїжджає в Інтернет? Відповідь проста: зробіть свій інтернет-магазин подібним вітрині, а сайт таким же зручним, як ваша торгова точка. Принципи успішної торгівлі, які ви застосовували в оффлайн, цілком працюють і в мережі. Але на які саме з них варто звернути увагу?

Принцип перший. Облаштування вітрини

У роздрібному магазині саме вітрина привертає погляди потенційних покупців і вона ж мотивує їх зайти в магазин. В Інтернеті вітриною служить головна сторінка. Додайте на головну сторінку товар, який є профільним і ходовим в вашому магазині та інформацію про нього.

Кращим способом презентувати основні пропозиції покупцям, будуть банери, що змінюються у верхній частині сторінки. Як і вітрина, вони приваблюють відвідувачів, які вперше потрапили в ваш інтернет-магазин і хочуть ознайомитися з асортиментом. Вони дадуть розуміння що саме можна знайти в вашому магазині і які пропозиції у вас є для покупців.

Принцип другий. Зрозумілий каталог

У роздрібному магазині покупець легко знаходить потрібну йому категорію товарів завдяки зонуванню простору магазину. Не варто перетворювати в квест пошук товару і в інтернет-магазині. Організуйте каталог так, щоб дістатися до будь-якої категорії товарів можна було в мінімальну кількість кліків миші. Наприклад, основні категорії будуть знаходитися в меню з лівого боку сторінки, як на сайті ROZETKA, а підкатегорії вже в випадаючому списку меню.

Не варто забувати і про оформлення карток товару. У роздрібному магазині покупець може оглянути товар з усіх боків, надайте йому таку ж можливість і в Інтернеті. У кожній товарній позиції, яка є в наявності, повинні бути фотографії, які дають вичерпну інформацію про зовнішній вигляд товару, опис та характеристики, які дозволяють дізнатися все про параметри товару. Як і в магазині, цінник варто розмістити на видному місці.

БОНУС! Завантажте чек-лист ``Як вибрати постачальника освітлення?``

 

Третій принцип. Система продажу

У роздрібному магазині продавець може проконсультувати покупця, допомогти з вибором і провести оплату. В інтернет-магазині функцій у продавця набагато менше, проте це не означає, що покупець самостійно розбереться як зробити замовлення. Оператор, який підтверджує замовлення і контактує з покупцем, повинен добре знати ваш асортимент, щоб в разі виникнення питань, дати консультацію.

В інтернеті продаж залежить не тільки від продавця, тому не зайвим буде пропрацювати систему підказок для відвідувачів. Створіть просту і в той же час зрозумілу форму замовлення, в якій вказується тільки дійсно необхідна інформація. Розмістіть кнопку додавання товару в корзину поруч з ціною, щоб відвідувач не шукав її по всій сторінці. Не зайвим буде і чат з менеджером прямо на сайті.

Четвертий принцип. Оплата і промо-коди

Всі люблять знижки, чи не так? Це найпростіший і найпоширеніший спосіб підняти продажі або задобрити скривдженого клієнта. Однак нікому не сподобається, якщо промо-код не влазить у відповідне поле або поле для нього відсутнє зовсім. Якщо ви запускаєте промо-коди, подбайте про їх єдиний формат.

Також, варто подумати і про налаштування оплати замовлення. Приходячи в роздрібний магазин, покупець розраховує, що зможе розплатиться готівкою або карткою. В інтернет-магазині також варто передбачити кілька способів оплати: післяплата, за реквізитами на карту або через спеціальні сервіси. В інтернет-торгівлі подібне різноманіття особливо важливо.

Як бачите, принципи успішної торгівлі, які працюють офлайн, можна застосувати і в інтернет-магазині.