5 питаннь під час вибору торгового обладнання в магазин освітлення

При проектуванні простору вашого магазину, враховуйте розміщення і використання стелажів для роздрібної торгівлі. Ваше торгове обладнання здатне поліпшити загальне планування магазина і створити привабливе середовище для покупців.

На сьогоднішній день існує безліч типів роздрібних магазинів, в яких можна використовувати стелажі для викладки товарів. Перш ніж перейти до питань, варто спочатку розібратися в різних типах торгових точок. З огляду на їх особливості, ви можете оптимізувати доступний для вас простір, не переповнювати свій магазин і не перевантажувати своїх покупців.

Ларьок, торгове місце на ринку.Це торгова точка невеликого розміру, що представляє собою вітрину. Зайти покупцеві всередину можливості немає.

Павільйон на ринку.Торгове приміщення більшої площі з можливістю зайти всередину. Може розташовуватися на ринку або в торговому центрі. Як правило має певну спеціалізацію.

Специализированный магазин.Окремо розташована будівля. Має сфокусований асортимент товарів, їх акцент робиться на одну або дві конкретні категорії.

Супермаркет. Роздрібний магазин, який продає продукти харчування, а також предмети домашнього вжитку, які розташовані в окремих зонах. Споживачі, які відвідують супермаркети, роблять покупки з наміром поповнити свій домашній інвентар.

Гіпермаркет. У цих магазинах представлено безліч різноманітних продуктів, від економічних до преміальних, тому вони відповідають потребам більшості покупців. Ці магазини можна описати як «тут є все для всіх».

На які питання слід відповісти при виборі торгового обладнання?

1. Скільки місця в вашому магазині?

Розмір вашого магазину визначає, скільки місця доступно для роботи. Таким чином, стелажі, які ви купуєте, повинні відповідати торгової площі.

Наприклад, якщо ваш магазин – невеликого розміру, тоді обрані стелажі повинні бути в змозі продемонструвати ваш товар, при цьому не займаючи багато місця.

У торгових точках типу «ларьок» і в умовах невеликої площі більше будуть настінні і підвісні конструкції (хуккліпи). У приміщеннях малої площі слід уникати громіздких стелажів.

2. Якого типу товари ви продаєте?

Асортимент продукції, який є у вашому магазині, матиме прямий вплив на полиці магазинів, які ви виберете для реалізації.

Особливу увагу слід приділити типу конструктиву стелажа, використовуваного разом з продуктом. Наприклад, лампи невеликого розміру зручно розташувати на стенді з гачками на рівні очей покупця. Прожектори, міні-пенелі і інші більші товари можна розташувати на верхніх і нижніх полицях. Капсульні лампи можна розмістити в прикасовій зоні.

3. Яку вагу товарів, які ви збираєтеся продавати?

Вага товару є важливим фактором, який слід враховувати при прийнятті рішення про те, які стелажі використовувати. Використовувані стелажі повинні мати можливість утримувати вагу продукту, який ви збираєтеся зберігати.

З точки зору функціональності обраний матеріал полиць повинен витримувати вагу розміщених на них товарів. При визначенні типу полиці слід враховувати не тільки індивідуальну вагу продукту, але також і загальну вага; швидше за все, ви будете зберігати якийсь запас потрібного вам товару, щоб на полиці не було порожніх місць.

Якщо у вашому асортименті присутні важкі товари (наприклад, прожекторы, консольні або стельові світильники), -рекомендується використовувати сталеві або дерев’яні стелажі з більш короткими полками. Це забезпечить кращу підтримку. Такі стелажі вигідні не тільки по відношенню до зберігання і зберігання товарів, але, крім того, можуть служити одночасно місцем продажу та зберігання запасів товару.

Не ставте легкі товари на стелажах, призначених для важких. Найкращий варіант для легких продуктів – це сітка з гачками або планка з полицями, що переміщаються. Перевага такого стелажу в тому, що його легко встановити і він не займе занадто багато місця. Він також дуже універсальний і забезпечує легку мобільність.

БОНУС! Скачайте чек-лист ``Як вибрати постачальника освітлення?``

4. Як зручно розмістити торгове обладнання в моєму магазині?

Основні типи торгового устаткування, яке застосовується в роздрібній торгівлі:

  • Пристінні і кутові стелажі. Встановлюються по периметру приміщення.
  • Торцеві стелажі. Ставлять в торець торгового ряду. Часто використовуються для розміщення акційних товарів.
  • Острівні стелажі. Їх використовують для акцентування уваги на певний товар/продукт. Це відмінне рішення для підвищення продажів обраної групи товарів.
  • Мобільні торгові стійки. Можуть переміщатися в залежності від надходжень товару або реогранізації простору.
  • Настінні і стельові підвісні конструкції. Ідеальне рішення для магазинів малих площ.

5. Вам знадобиться більше стелажів в майбутньому?

При виборі торгових стелажів ви повинні також враховувати плани на майбутнє. Тенденції постійно змінюються, і вашої торгової площі може знадобитися реорганізація. Стелажі, які ви ставите, повинні відповідати вашому конкретному торговому закладу та повинні демонструвати ваші товари таким чином, щоб не перевантажувати доступність вашого простору.

Якщо очікується розширення площі магазину, подумайте про мобільні стійкі і стелажі, які ви з легкістю зможете перемістити при необхідності, оптимально організувавши простір.

Оберіть мову сайту