Як покупці вибирають світлодіодні лампи?

Споживачі з кожним днем отримують нові знання в області освітлення. Однак, все ще демонструють прогалини в розумінні характеристик світлодіодного освітлення, згідно з останніми результатами опитування, опублікованими LEDvance. Щоб вивчити характеристики світлодіодної лампи для домашнього користувача, потрібні додаткові знання.

У матеріалах журналу LEDvance щодо міжнародного опитування споживачів, проведеного в 2017 році, багато яскравих моментів. Опитування, проведене незалежною фірмою Research Now, охопив дев’ять країн і виявив деякі цікаві закономірності про знання споживачів.

Незалежно від того, в якій країні ви перебуваєте, споживачі зацікавлені в покупці світлодіодних ламп і в багатьох випадках вже знають про них. Більшість покупців, як правило, виявляють інтерес до технологій інтелектуального освітлення і обізнані про вплив освітлення на здоров’я і благополуччя.

Згідно з публікацією на сайті LEDvance, в якій висвітлені результати опитування, пріоритетами при закупівлі освітлювальної продукції в усіх країнах є ціна, енергоефективність, термін служби або довговічність.

У 2016 році фокус інтересу споживачів змістився в бік зонованого і акцентного освітлення. Крім цього 76% респондентів заявили, що вважають, що розумні лампи незабаром витіснять традиційні лампочки.

Проте, останнє дослідження підкреслює розрив в розумінні основних функцій або параметрів, які слід враховувати при виборі світлодіодної лампи. 71% респондентів «вказали, що вони знали про різні технології освітлення, їх переваги та недоліки». Але тільки 44% опитаних правильно визначили найбільш важливі параметри вимірювання, які використовуються для світла, не повністю розуміючи, що представляють собою Кельвіна і Люмени.

Вольфганг Майлаендер, керівник відділу маркетингу LEDvance в Сполучених Штатах і Канаді, сказав: «З вибором також може виникнути плутанина. Як показало опитування, більшість американців і канадців, 77% і 69% відповідно, неодноразово купували освітлювальні прилади для своїх домогосподарств, які мали невідповідну форму, розмір та/або температуру освітлення». Європейске дослідження 2017 року виявило деяку плутанину щодо визначення типів ламп, яка впливає на дотримання правил утилізації та поводження з відходами. Це підводить до питання про навчання споживачів.

Вже давно минув той час, коли ми ставили під сумнів енергоспоживання світлодіодів. Потужність побутової лампи вже не є вирішальним фактором. Тому клієнта збиває з пантелику, коли для опису лампи використовується еквівалентна потужність, яку він збирається придбати.

Що потрібно враховувати, так це якість світловіддачі, яку вони будуть отримувати. Оцініть світловий потік і корельовану колірну температуру (CCT) при виборі ламп. Колір світла абсолютно не залежить від потужності, і, тим більше, еквівалентної потужності. Ви можете помилково купити світлодіодну лампу на 60 Вт в еквіваленті, яка буде набагато яскравіше, ніж потрібна для вашого простору, якщо, наприклад, CCT становить 3500K або вище і дає вам 850 лм на лампу. Такі лампи можуть не підійти для спальні, але, в той же час, відмінно підійдуть для зони приготування їжі на кухні.

Важливим висновком з такого дослідження є мета не перевантажувати потенційних покупців складною інформацією, а донести найбільш актуальну інформацію простою і доступною мовою. Ми в компанії Вестум робимо все можливе, щоб навчити покупців правильно вибирати освітлення.