Малий бізнес рідко має великий рекламний бюджет для залучення клієнтів. Найчастіше спочатку доводиться використовувати “сарафанне радіо” і яскраву вивіску, щоб отримати відвідувачів в нову торгову точку. Однак є ще один спосіб отримати нових клієнтів і, що найголовніше, він безкоштовний.
Розміщення торгової точки на Google Maps дає багато переваг будь-якому бізнесу, що працює в роздріб. Для початку, більше людей помітять вас, навіть якщо ніколи не проходили повз. Коли ваш потенційний клієнт шукає торгову точку вашого напряму, перебуваючи неподалік, він обов’язково побачить у видачі вас. Крім того, Google дає цілий ряд можливостей ведення бізнесу в мережі без додаткових витрат:
- Поширення інформації про бізнес (напрямок, адреса, телефон для зв’язку, режим роботи), додавання фотографій торгової точки, продукції, створення безкоштовного сайту.
- Спілкування з клієнтами, отримання відгуків і можливість відповісти на питання.
- Можливість збирати аналітику про те скільки людей відвідали сторінку компанії і прокладали маршрут до вас на картах.
Як же додати свій бізнес на Google Maps?
Щоб ви опинилися на мапі, необхідно мати акаунт gmail і зареєструватися в Google My Business. Якщо у вас немає пошти на gmail, рекомендуємо створити ящик, оскільки без нього здійснити такі кроки не вийде.
Форма реєстрації знаходиться за посиланням, або ж її можна знайти через рядок пошуку. Для старту натискайте кнопку “Почати”. На першому етапі реєстрації потрібно ввести назву компанії і її профіль. Гугл дає можливість вибрати з безлічі варіантів, тому варто вибрати напрямок точно. Після того, як аккаунт буде підтверджений, у вас буде можливість вибрати додаткову сферу діяльності.
На наступному етапі, якщо ви збираєтеся приймати клієнтів, слід вибрати “так”.
Далі вводите фактичну адресу розміщення вашої торгової точки або офісу. Важливо правильно ввести індекс, оскільки підтвердження буде проводиться через код, який був надісланий в паперовому листі на цю адресу.
Якщо по сусідству знаходяться інші вже зареєстровані компанії, гугл може запропонувати вибрати їх. Якщо ви входите вперше, то вибирайте варіант “Нічого не підходить”.
Далі потрібно вибрати точку на карті, де розміщена ваша компанія. Саме в цій точці і буде показувати вас гугл, тому якщо ваш магазин знаходиться у великій будівлі, варто поставити покажчик найближче до реального місця розташування входу.
Якщо у вас є доставка, ви можете вибрати по яким районам її робите. Не слід вибирати цей пункт, якщо ви користуєтеся послугами поштових компаній і доставляєте товар по всій країні.
Далі слід ввести контактні дані, які будуть відображатися на картах для ваших клієнтів. Тут варто вказати телефон, за яким з вашою компанією можна зв’язатися і сайт, якщо він у вас є. Також тут Гугл пропонує створити вам сайт безкоштовно.
Наступний етап – це підтвердження адреси. Ви вже ввели адресу та поштовий індекс, залишилося ввести ім’я людини, на якого прийде лист з кодом підтвердження.
Після того, як основні дані заповнені, ви можете створити опис вашого бізнесу і додати години роботи. Більше інформації можна додати (або виправити поточну) в особистому кабінеті Google My Business, в який ви потрапляєте автоматично після завершення реєстрації.
Зверніть увагу, що до підтвердження аккаунта, інформація з нього не буде видно відвідувачам вашої сторінки або гугл-карт.
Лист з кодом-підтвердженням буде йти до 2 тижнів. Після його отримання потрібно ввести код у відповідне вікно в кабінеті. До тих пір можете додати на аккаунт докладний опис, актуальні контактні дані, фотографії та панораму, щоб вас було простіше знайти.